no-img
فروشگاه zepo-shop

دانلود و خرید ( دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانكار (پروژه كارآفرینی) )


فروشگاه zepo-shop
پکیج های آموزشی سایت
اطلاعیه های سایت

ادامه مطلب

ZIP
دانلود و خرید ( دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی) )
zip
اسفند ۶, ۱۳۹۷

دانلود و خرید ( دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی) )


دانلود تحقیق در مورد تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

دسته بندیعمران و معماری
فرمت فایلdoc
حجم فایل۸۶ کیلو بایت
تعداد صفحات۲۵
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

نام فایل : تحقیقات بازاریابی استان مازندران در صنعت روغنهای روانکار (پروژه کارآفرینی)

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : ۲۶

حجم : ۱۹ مگابایت

موضوع:
کارآفرینی
تحقیقات بازاریابی
استان مازندران
در صنعت روغنهای روانکار
تاریخچه
شرکتهای اقتصادی عضو حاضر بایستی در مورد استراتژیهای بازاریابی و ماموریت ها واهداف خود بیشتر و بهتر بیندیشند. بازاریابی شرکت های اقتصادی امروز در محیطی انجام نمی گیرد که رقبای ثابت و شناخته شده ای در آن وجود داشته باشند و یا مشتریان دارای ترجیحات و نیازهای معین و با ثباتی باشند ،بلکه آنها در محیط هایی فعالیت می نمایند که رقبا به سرعت در حال تغییر بوده و پیشرفتهای تکنولوژی ،قوانین و مقررات جدید از یکطرف باعث کاهش وفاداری مشتریان نسبت به محصول شده و از جانب دیگر خط مشی های بازرگانی شرکتها و موسسات را کنترل می نمایند و تحت الشعاع قرار می دهند.
در گذشته شرکتها می توانستند با تولید کالا و عرضه آن به بازار با فعالیت های فروش و تبلیغات وسیع موفق گردند . امروزه وضع تغییر کرده است زیرا خریداران با انبوهی از محصولات مواجه هستند و انتظارات آنها در مورد کیفیت کالاها و خدمات باگذشته تفاوت زیادی دارد با توجه به این واقعیتها، خریداران ، کالاها و خدماتی را انتخاب خواهند کرد که با نیازها و انتظارات آنها بیشتر مطابقت داشته باشد.
علیهذا با توجه به گستردگی بازار ونیازهای آنها شرکت های موفق ، صداقت ، درستی و احترام به مردم را از ارزش های اساسی شرکتهای خود اعلام می کنند و شهرت و اعتبار خودشان را در گروه فعالیت صادقانه و یکپارچه در تمامی معاملات می دانند و بدین صورت است که می توانند اعتماد و اعتبار مردم را کسب کنند. پس امروز بازاریابی فقط تحقیقات و تبلیغات نیست بلکه فراتر از این نامها وعملیات بوده و امروزه شرکتهای مطرح برای جایگاه معنوی خود در بین ملل مختلف می اندیشند و راهبرد تعریف می کنند. شرکهتای موفق در ارضاء نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیشتر تلاش
می نمایند و از نظر این شرکتها، « فلسفه بازاریابی» بایستی در کل سازمان ها حاکم باشد( از تولید کننده تا مصرف کننده ). اما وظیفه بازاریان شرکتها این می باشد که بازارهایی را شناسایی کنند که در ارضاء نیازهای مشتریان، بهتر و موثرتر از رقبا باشد.
متاسفانه تا کنون در مورد مدیریت بازاریابی به اندازه کافی و عملی در شرکتهای ایرانی فعالیت نشده و باید در این مورد مانند کشورهای پیشرفته تلاشهای بیشتری بعمل آید.
خوشبختانه گروه تحقیقات بازاریابی و بازرگانی شرکت نشانه با حمایت های بی دریغ مدیریت محترم آقای سعید علی نژاد ، در این مسیر گام نهاده اند و چنین شایسته است که از دیدگاهها و تشویق های آن مدیریت از گروه بازاریابی را مورد تحسین قرار داد.
مقدمه
با توجه به رشد روز افزون تکنولوژی و بهره گیری صنایع از تکنولوژی روز ، نیاز به همگام شدن با شرایط تکنولوژی برتر روز به روز بیشتر می گردد و در همین راستا تولید و عرضه روغنهای روانکار با ویژگیهای خاص مورد نیاز می باشد و شرکتهای مطرح در تولید روغن های روانکار در جهان مانند : شل

توتال

انی و .. در جهت رسیدن به حداکثر کیفیت و کارآیی دست به تلاش مستمر می زنند.
علیهذا با عنایت به مزایای کشور ایران در راستای تولید محصولات روغن روانکار که یک کشوری نفت خیز و دارای تکنولوژی قابل قبول در صنایع نفت و گاز می باشد و از طرفی علاقه مند به سرمایه گذاری در جهت کسب علوم روز دنیا برای تولید محصولات با کیفیت و متناسب با نیازهای مصرف کنندگان داخلی و خارجی و از طرف دیگر با توجه به تولید روغنهای پایه با بهترین کیفیت در داخل کشور و وجود بازار مصرف بالقوه مناسب، شرکتهای خارجی را علاقه مند به همکاری سرمایه گذاری با شرکتهای تولید روغن در ایران را نموده است و این امر باعث تولید بهینه محصول و توسعه محصول و تغییر الگوی مصرف شده است.
حال شرکتهای نفتی مطرح در جهان که در زمینه تولید روغنهای روانکار از قدمت تاریخی برخوردار هستند بر آن داشته است که بصورت مشترک با شرکتهای نفتی ایران اقدام به تولید روغنهای روانکار را کیفیتی متناسب با نیاز بازار امروز را بنمایند.
جهت بالفعل کردن بازار، نیاز به بررسی و تحقیقات جامع و علمی بازار ایران احساس می گردد و شرکت نشانه (نماینده
Aqip
) با هدف رسیدن به رفع نیازهای مصرف کنندگان که نهایتا باعث فروش بهتر خواهد شد دست به بررسی و تحقیقات بازار در سطح استان مازندران نموده است.
حال کلیه اطلاعات جمع آوری شده در مورد رقبا، نیازهای مصرف کنندگان و .. و. استراتژیهای لازم در مورد ورود به بازار و حفظ آن ، از طریق گروه تحقیقات بازاریابی شرکت نشانه بصورت مکتوب و مستند بحضورتان تقدیم می گردد و امید است در جهت شناخت بازار ایران و نیازهای مصرف کنندگان حرکتهای مشابهی از طرف شرکتهای ارائه کننده این محصول انجام گردد.
جغرافیای استان مازندران
استان سرسبز مازندران با وسعت ۴/۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع در شمال کشور ایران واقع شده است و این استان ۴/۱ درصد مساحت کل کشور را شامل می گردد و از حیث وسعت هجدهمین استان کشور است.
براساس سرشماری سال ۱۳۷۵ جمعیت استان ۲۰۶۰۲۰۰۸ نفر بوده که از میان جمیعت فوق ۱۲۰۲۱۲۷ شهرنشین (۲/۴۶ درصد ) و ۱۳۹۹۸۸۰ نفر روستانشین ( ۸/۵۳ درصد ) بودند.
متوسط نرخ رشد جمعیت در سال ۱۳۷۵ عدد ۳/۱ درصد می باشد وبا فرض اینکه همان نرخ رشد تا به سال ۱۳۸۳ ثابت بوده باشد اکنون می بایست جمعیت استان در سال ۱۳۸۳ تقریبا ۶۷۳/۲۸۱۱ نفر می باشد و نرخ رشد جمعیت شهر نشین در سال ۵/۲ درصد و نرخ رشد جمعیت روستا نشین ۴/۰ درصد بود.
استان مازندران در سال ۱۳۷۹ دارای ۱۵ شهرستان و ۳۶ شهر و ۳۸ بخش و ۱۰۴ دهستان و ۳۵۴۹ آبادی می باشد و شهرساری مرکز استان می باشد و شهرستان بابل دارای بیشترین تعداد آبادی و شهرستان ساری وسیعترین شهرستان در مقایسه با سایر شهرستانها بودند. از کل جمعیت استان ۵۲ درصد را زنان و ۴۸ درصد را مردان شامل می گردد و سهم جمعیت استان از کل کشور تقریبا ۳/۴ درصد می باشد و سهم جمعیت شهری از کل جمعیت شهری کشور ۲۶/۳ درصد می باشد و سهم جمعیت روستائی از کل کشور ۶ درصد می باشد.
آمارهای استان :

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

سلام کاربر گرامی.برای بهبود کیفیت پست های ارسالی ، پیشنهادات خود را به ایمیل زیر ارسال کنید.

info@zepo-shop.ir

حتما از  محصولات سایت ما دیدن کنید.

 zepo-shop.ir … moneyfiles.irzepoo.ir



موضوعات :
عمران و معماری

درباره نویسنده

aganji 16276 نوشته در فروشگاه zepo-shop دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *